It's friday!

Okej, jag har varit lite sämst med uppdateringen.
Men ingen kan vara på topp hela tiden, så är det bara!

Nu vankas det helg!
Imorgon ska jag jobba ett par timmar på mitt kära konditori, sen blir det pennybridge, party och maskerad för hela slanten med dom här underbara människorna:

                      Ems                                                            Tess

Här kommer en liten sneak peek på min maskeradoutfit:


Förövrigt har jag inhandlat två par grymma leggings, love them! (kommer bild sen!)

Nu ska jag smörja in min kropp med brun utan sol, jag tackar och bockar för personen som uppfann den produkten!
Min favorit kommer från Nivea, den är otroligt lättapplicerad och luktar dessutom gott.
Många b.u.s luktar ju skit rent ut sagt. Bara för att man blir brun av det ska man väl inte behöva gå runt och lukta bajs!?


Här blir inga barn gjorda!
Hoppas alla har en grym kväll.





Kommentarer
Postat av: A

Vart kan man köpa den BUSen?

2010-10-29 @ 23:05:37
Postat av: Ems

A:

Den finns i princip i alla butiker som säljer smink/hudvårdsprodukter!

Som Kicks, Åhlens, hm osv.

Jag har köpt min på Lizas parfym i metropolen Lindesberg :P

2010-10-29 @ 23:36:56
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0