She's got balls

Oj,oj där fick jag verkligen till rubriken!

Att man inte ska döma efter utseendet är en sån där grej som ofta blir att låta så förbannat klyshig.
Och om man någon gång säger att man är en sån person som går efter insidan, blir man ifrågasatt.

Men jag har ett suveränt exempel!
Geggan på bilden under ser ut att komma från en ko som har problem med magen.
Men smaken = himmelsk.
Där har ni det- beviset.


Sitter och funderar på om jag ska baka en sockerkaka också när jag ändå är igång, risken är att jag kommer sätta i mig både chokladbollar och sockerkaka i all hast.
Känns ju inte som en bra idé!

  



 


Vi är ena rejäla hemmafruar här på trädgårdsgatan, har fått nys om att Carro här bredvid ska baka bullar.
För första gången i sitt liv.
Du har mitt stöd, och jag önskar dig all lycka!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0