Fail!

Tre enkla saker stod på min lista idag, jag har lyckats med en- att duscha.
Bra där fröken Larsson!
Suget efter innehållet i påskägget kom rätt snabbt efter att jag hade skrivit ner att jag skulle hålla mig borta ifrån det.
Till saken hör att jag inte ens är så förtjust i godis, men ägget stod där och hånade och retade mig...och innan jag hann tänka efter så var min lilla hand där och grävde bland godsakerna.
Nu är alla sötsaker ordentligt inställda på nedersta planet i matkällaren, det har fungerat hittills i alla fall.

Någon promenad har jag inte heller kommit iväg på, jag har koncentrerat mig på min bränna istället.
Jag har nämligen hört att mörka färger förminskar, så om jag blir näst intill svart borde jag ju även se mer slimmad ut.
Eller?

Säg hej till alla mina vackra fräknar som ploppar upp här och där!
 


Summa sumarum får jag väl försöka intala mig själv att det är okej med fler än en jäsdag, för jag har verkligen inte lyckats åstadkomma något vettigt idag heller!

Nu ska jag och Ludde ge oss ut och filosofera lite, jag vet ingen hund som går så sakta och filosoferar så mycket som han gör.

Love Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0