I'm that star up in the sky, I'm that mountain peak up high

Tänk vad livet kan ändra riktning snabbt!
För två veckor sen gick allting snett och emot mig och gud vet vad.
Nu är jag på topp igen, och allt verkar gå min väg!
Idag fick jag besked om att jag kommer arbeta på en av mina favoritavdelningar dom kommande månaderna , jag trivs verkligen med både barn och personal där. Schemat var dessutom toppen, det gillar vi!
Så från och med onsdag nästa vecka är jag stationerad där.
När jag kom hem ringde en rektor i vedevåg och erbjöd mig jobb där, varför är jag så förbannat populär idag!?



För övrigt har det varit fart och fläkt, men jag gillar det! Skulle vilja kalla det organiserat kaos...det har en fin klang tycker jag!

Ikväll blir det lugnt eftersom jag ska jobba på Frosths imorgon. Tror jag tillbringar kvällen med mamsen och pappsen, jag saknar dom en smula.

Imorgon efter jobbet vankas det avslutning med volleybollen i klubblokalen, blir nog ett trevligt inslag skulle jag tro!


Ha en grym kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0