Like sunshine on a rainy day, you make me feel good.

Jag borde verkligen vara bosatt i ett land som har lite fler antal soldagar än vad Sverige har, för jösses vad mitt humör flyger i höjden så fort solen tittar fram!
Någon gång kommer jag ju hitta min otroligt rika, exotiska och vackra man som har ett x antal palats, slott och lyxhyddor runtom i världen.
Det kommer bli nice, det håller mig vid gott mod.

Har precis avnjutit en liten tacomiddag i underbart sällskap av mig själv, jag tycker det är så fruktansvärt skönt att vara ensam ibland.
Har även hunnit med att jobba, sola och gå en promenad runt lilla Lindesjön.


Men välkommen bruna hy!

Appen jag talade om förut har verkligen satt griller i skallen på mig, det är verkligen skrämmande hur mycket kalorier det är i vissa saker!
Exempelvis är det 19 kalorier i en liten ynka godisbit!!!
Tänk dig då att en hel tomat bara innehåller 22.
INSANE!
Jag har varit sådär superduktig och faktist bara mumsat i mig så många kalorier som jag ska, och på bara den här korta tiden har det visat resultat.
Jag kan äntligen skutta runt i mina favoritjeans igen, bra där Emelie Johanna Larsson.

Igår kände jag dock att jag förtjänade lite tisdagsmys, så då slank det ner lite godis..och pringles..och cola.
Dock smakade det inte alls lika bra som det gjorde förut, vilket gjorde mig otroligt förvånad.
Mitt i all tisdagsmys fick jag besök av min fotbollsspelande vän Fredrik, svettiga karlar i fotbollsmundering är alltid välkomna hem till mig!


Nu ska jag hoppa in i duschen, imorgon ska jag infinna mig på jobbet 06.45, vilket också betyder att jag slutar tidigt. Awesome!












Kommentarer
Postat av: jonsson

är det du på bilden?

2011-04-06 @ 23:05:02
Postat av: Ems

Yeah Jonsson, det är det :)

2011-04-07 @ 07:48:24
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0