Måndagsbarn

Klockan är snart elva och jag har precis intagit dagens frukost; fiberhavregrynsgröt med krossade linfrön och hallonsylt ( icas gott liv är amazing!) samt en kopp te och ett glas proviva mango.

I vanliga fall äter jag frukost vid sjutiden, har nästan aldrig sovit så här länge under mitt 22åriga liv!
Inatt har jag varit på utlandsresa med Diana, fått massage av en badvakt och legat i gigantiska fågelskitar på en äcklig handduk.
Fantastiskt det där med drömmar!

Mallis -09, vilka minnen!

Nej, här blir inga barn gjorda.
Nu ska jag skutta in i duschen, sen ska jag jobba ett par timmar.
Ska bli skönt att komma igång igen.

Ha en grym dag folket, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0