mom&dad <3

Ikväll kör jag sleepover hos mina underbara föräldrar, jag måste erkänna att jag älskar att komma hit titt som tätt och sova över...och känna mig som ett barn igen.
Har även slängt ihop chokladtårta nummer två till fredagsfikat imorgon, så nu får kollegorna mycket att njuta av(förhoppningsvis).
Jag älskar att baka, men blir alltid så orolig över resultatet när det inte är jag själv, familjen eller någon av mina nära vänner som ska äta det!
Och inte kan man provsmaka innan heller så man vet om man ska skämmas eller inte.

Jag har garvat järnet åt min fantastiska mamma, jag är verkligen henne upp i dagen personlighetsmässigt.
Idag hade hon glidit runt i ett par gigantiska glasögon från Erikshjälpen på jobbet, bara för att se om folk vågade säga till henne att hon inte såg klok ut.
Fantastisk kvinna helt enkelt!
Imorgon ska hon och hennes kollegor ikläda sig tvättäkta tantoutfits och dra iväg och bowla och äta, för att tacka av en skön dam som ska gå i pension.
Jag funderar starkt på att gå dit och kolla in spektaklet, jag har trots allt varit stylist när mammas outfit skulle hittas!

Nej, nu är det dags att krypa ner bredvid Ludde i sängen.
Känns som det kommer bli en stressig morgon, måste till Grönsiskan och lämna av tårtorna innan jag börjar på Björkhaga klockan 7.
Herregud säger jag bara!

Sweet dreams folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0