Oh vilken härlig dag!

God morgon världen, vilken underbar dag!
Klockan 6 imorse slog jag upp mina blå, och var klarvaken.
Vad ska man göra?
Drog på mig en liten träningsoutfit och tog röda faran till gymmet.
Okej, det blev inget hårt pass direkt, men ändå.
Jag klappar mig själv på axeln för insatsen!
Roddmaskinen tycker jag är en bra uppfinning, cred till personen som uppfann den.
Dock ger den mig blåsor i händerna, vilket inte är så fruktansvärt fashion!
Okej, dom syns knappt. Med dom känns otroligt mycket.
Så det så.

Gulligt...

Nej, nu är det frukosttime! Fiberhavregrynsgröt med krossade linfrön, te, ägg, Levaxin för min icke fungerande sköldkörtel och lite bifiform balance för magen.
Sen är jag redo för en fantastisk dag!


För att få igång partystämningen slänger vi in en gammal godis av Teddan, enjoy!
( Jag älskar den lilla raden där han smyger sig på knä till sjön, för att få se någon bada naken. Dirty Ted alltså...).



Ha en grym dag alla, det tänker i alla fall jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0