19 December

Idag har jag gjort comeback på Bokia igen.
Tänk vilken tur jag har som har möjlighet att jobba på tre helt olika ställen ( även om jag är på Bokia otroligt sällan).
Timmarna har bara flugit iväg, kan bli så när man trivs som fisken i vattnet.
Att få slå in massa fina paket, prata med kunderna, tjattra med mina karl-kollegor och vara ensam brud på täppan.
Love it!





En jul utan några arbetspass på bokhandeln, det vore ingen jul.
Inte i min värld.
I åtta år har jag stått där i butiken varenda jul, och det hoppas jag att jag kan fortsätta med!

Förövrigt känner jag mig återställd efter alla magsjukor.
Och fy fabian vad jag äter!
Beter mig som någon som inte sett mat på flera veckor ( vilket delvis stämmer).


Dagens lunch: ris, stekt majs och currykyckling. Lovely.

Så om någon behöver en jultomte, just give me a call. Jag har magen, det enda som fattas är skägget, outfiten och Rudolf.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tomten. Jag önskar mig Emelie Larssons utseende i julklapp. Tack på förhand.

2011-12-20 @ 09:27:14
Postat av: Sandra

Schnygging där!:) duktig tjej som jobbar så hårt!:)Önskar dig en fantastisk jul <3!

2011-12-21 @ 23:54:03
URL: http://Sandraostlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0