27 December.

Innan ni läser vidare vill jag sända ut en varning, det här skrivs av en riktig klimakteriekossa..eller nej, det är jag nog lite för ung för.
Men vi kan säga pms-pingla.

Idag har jag känt mig som den fulaste människan som knatar runt på denna jord!
Konstant ätande sen julafton, och dessutom pms-svullen till max på det = slamming hot chick..eller inte.
Till saken hör den att man under julen har tillgång till hur mycket choklad man vill.
Det finns en sak min hy inte tål under den här perioden- ja just det, choklad.



Bara att gilla läget och glida runt och ha gravidmage, vara rödprickig och blek!
Fancy.

Jag blir även väldigt känslig. Det har resulterat i tårar både när jag kollade på dokumentären "kokvinnorna" med mamma, och när jag satt i min ensamhet igår och kollade på "skönheten och odjuret".
Sen har jag även känt mig otroligt lättirriterad på jobbet idag, men enbart inombords.
Jag är grym på att smeta på mig ett leende och hantera kunder av alla det slag!

Imorgon blir det en bättre dag, det känner jag på mig.

Nu ska jag kolla klart på 27 dresses, tjejfilmstokig som jag är!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0