Healthy living

Vilken hälsodag jag har haft idag!
Hade tänkt ta en shoppingrunda i Pennybridge idag, men hastigt och lustigt ändrade jag mig.
Blev ett gympass på två timmar tillsammans med Sara, följt av en promenad runt sjöarna på sisådär 9 km istället!

När måttbandet visade att jag minskat 3 cm runt midjan, 2 runt låren och 3 runt magen på bara en enda vecka, då blev jag motiverad till max.
Tänk, jag har inte ens lyckats hålla mig ifrån sötsakerna ( eftersom jag blivit bjuden på både godis och tårta på jobbet). Ända har det gett resultat.
Tack kära kropp för att du reagerar så fint på mina träningspass!

 

 

Min självkänsla har varit lite på botten den senaste månaden, när jag har gått runt och känt mig som en fet julgris för jag inte har kunnat träna.
Nu är det förändringens vindar som blåser, och jag ska bli i toppform!

Go Emelie, go!

Nej, dags att sluta dom blå så jag orkar upp imorgon.
Då blir det mor&dotter-dag i Örebro.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad grym du är! U go girl!

2011-12-04 @ 11:15:24
Postat av: Elin

Vad fin du är Emelie! Din blogg är jätterolig att läsa. Snälla, bli mer aktiv ;D



Kram



2011-12-09 @ 00:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0