Power 2 the people!

...Eller nej, more power till mig själv.

Min kropp har inte fått någon mat sen i tisdags, lite smått utmattad kan jag erkänna att jag känner mig!
Dom få gånger jag har lämnat sängen idag, har det varit i ett krypande läge.
Hot like hell, I know.
Jag blir rädd varje gång jag får syn på mig själv i spegeln, det känns inte som ett bra tecken :P

När jag är frisk igen ska jag mumsa massa mat och grönsaker.
Så jag får tillbaka min fina hy, färg i facet och förhoppningsvis börjar naglarna växa igen.

Det har liksom satt sina spår med all denna sjukdom. Har aldrig sett så glåmig och grå ut i hela mitt liv!



Härligt att det finns människor som Jonas, Freja och Daniel som piggar upp en med telefonsamtal, sms och härliga konversationer på facebook( ja, vad vore livet utan facebook).

Förövrigt har jag en nedrans smärta i ryggen och nacken, jag är ju en aktiv brutta i vanliga fall. Antar att kroppen protesterar mot allt sängliggande.

Trots allt detta väljer jag att hålla humöret uppe, det blir absolut inte bättre om man deppar ihop.
Det finns ju liksom alltid dom som har det värre!

Imorgon har jag som mål att få i mig lite mat, kanske komma utanför dörren och få lite frisk luft och mot kvällen ge mig iväg och göra en liten arbetsinsats på Julshowen som hålls i arenan.

Jaha, tillbaka till tevens värld igen då!

Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0