Good morning sunshine!

God morgon världen.
Har precis blivit väckt av min personliga väckarklocka, det är så fantastiskt!
Något som är mindre fantastiskt är att min kropp känner för att strejka idag; huvudvärk, illamående och allmänt kryp i kroppen.
Jag tänker INTE bli sjuk...igen!
Finns ingen tid för det nu. Jobb på dagis idag och imorgon förmiddag, imorgon eftermiddag är jag på Frosths, lördagen spenderas också på Frosths och slutligen söndagen: match.
Okej, det är en mördarvecka den här veckan, men jag kommer känna mig som en grym människa när jag har tagit mig igenom den.
Jag trotsar symptomen, slänger i mig några alvedon, skuttar in i duschen för att sedan skutta vidare till jobbet.
Ikväll vankas det träning.

Havregrynsgröt med mosad banan och linfrön, amazing!

Kom igen nu Emelie, du fixar det här.


Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Se helt enkelt TILL att fixa det!!! <3

2011-02-03 @ 10:27:36
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0