Hål i skrevet

Jag pallade inte trycket, ett migränanfall satte käppar i hjulet för min arbetsdag.
S e r i ö s t.
Vad trött jag blir!

Nu mår jag i alla fall bättre och har orkat med att slänga in ett par tvättar och städat mitt lilla palats.
Fräscht!

Gjorde dock en upptäckt som fick mig att sucka högt när jag var på toaletten och "pudrade näsan"...och samtidigt pratade med mamsen i telefonen( ja, den kombinationen är otroligt vanlig när det gäller oss två).
Det enda paret med jeans som jag tycker är någorlunda sköna, och passar min något kurvigare kropp hade fått ett inte alltför klädsamt hål i skrevet!
Vad är grejen!?
Allt jag drar på mina ben får hål mellan benen direkt, sånt har jag aldrig varit med om förut.
Antingen har det blivit sämre kvalité på brallorna jag införskaffar, eller så har mina lårs storlek nått oanade höjder.
Jag tippar på det sistnämnda.

Därför känns det inte alltför kul att jag ska pressa in spirorna i ett par små volleybollshorts om en stund.
Livet är hårt!

Ha en grym kväll!

Fridens liljor ( ett otroligt vackert uttryck som jag och min afrikanska vän Mam-Yandeh använde flitigt för ett par år sen.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0