Housewife

Jag har genomlidit en inte alltför fantastisk natt med ungefär 2 timmars sömn.
Klockan 05 ringde en Emelie Johanna Larsson till jobbet och pratade in ett otroligt groggy meddelande om att hon var sjuk.
Jag vet att jag ringde, men har inte en endaste liten susning om vad jag sa, med min sexigt hesa stämma.

Nu är jag sådär rastlös som jag alltid blir när jag sitter i karantän i mitt palats.
Jag har organiserat i skåpen i köket, bakat bröd och kollat på "Klass 9A" på svtplay.
Amazing att det sänds en ny omgång av den serien, I love it!




Lite linfrön&solroskärnor fick bli pricken över i:et på frallorna!


Nu är den stora frågan vad jag ska göra resten av dagen, klockan är trots allt bara strax efter 11.
Jag ska försöka bädda ner mig i sängen och avverka några avsnitt mia&klara(säsong 1, eftersom den är grymmast). Jag älskar karaktärerna Tabitha..och Gulletussan!

Sen föreslår jag att alla ni som är friska går ut i det fina vädret och njuter.
Det skulle jag ha gjort.


Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Du borde gå till läkare honeybunny! Du är sjuk för mycket :( Kanske är Johannasaknad som är titeln på sjukdomen? hö hö hö. Jag saknar i alla fall dig! <3

2011-02-09 @ 11:58:01
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0