Peace

Aaaaand, I'm back!
Fortsätter det såhär kommer jag bli en Kissiekopia...fast vänta nu..
då måste jag även:
1. Börja gå på barnmatsdieten, idioti!!! Inga ostbågar!?
2. Bli pinnsmal
3.Förstora läpparna
4. Stoppa in 45 liter silikon i mina stackars bröst
5. Kladda 3 meter långa ögonbryn i mitt face
6.Kladda på 78 liter brun utan sol
okej.. ni fattar grejen.
Jag är långt ifrån att bli en Kissie, och det känns som en lättnad i kroppen.
Jag gjorde misstaget att glida in på hennes blogg förut när jag var sjuk och rastlös.
Det pinsamma är ju att man fastnar, och är tvingad att gå in och kolla vad hon har haft för sig!
Jag SKÄMS!
En sämre förebild får man leta efter...men det är som det är.

Befinner mig i ett smärre chocktillstånd.
Idag har jag klarat av bedriften att både öppna förskolan (klockan 05) och arbeta till stängning (17.30), en sån där dag när man ger sig själv en klapp på axeln helt enkelt.
Jag är stolt över mig själv.
Hade aldrig klarat av det om jag inte älskat mitt jobb, och alla fina barn ♥

Det chockerande är att jag nu är pigg som en mört!
Tur att jag inte börjar förrän 8.30 imorgon så jag kan sova ut lite.

Hej och hå vad jag babblar, dags att lägga ner för idag kanske?

Peace gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0