Sweet Dreams

Sådär ja!
Då var träningen avklarad och jag har även tagit hand om den sista tvätten, bäddat rent i sängen, druckit te och kollat på tv.
Känns otroligt skönt att jag fick rätt så mycket vettigt gjort idag.
Ibland när jag drabbas av migrän ligger jag som ett lik hela dagen, och vill bara ha kolsvart och tyst runtomkring mig. Så kommer det även upp en och annan spya ibland. Jag vet, jag har ett sinne för fina detaljer.

Kan inte påstå att jag var på topp på träningen, inte alls.
Men känner att det var en bedrift i sig att jag tog mig dit överhuvudtaget!
 

Nu är det hög tid att stänga mina blå.
Imorgon kör vi järnet med barnuppfostran på förmiddagen, för att sedan skutta vidare till Frosths och jobba eftermiddag/kväll där!

Sweet Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0