Wishingbox

Om 24 dagar är det en viss Emelie Johanna Larsson som fyller 22 år...vänta nu 22 ÅR!!!??
Vart har alla år tagit vägen?
Känns som det var igår jag var sju år, gick på Kaprifolen och framförde Carolas "Tommy tycker om mig" på roliga timmen..varenda fredag.
Men jag bytte faktist ut mina bakgrundsdansare.
Här kommer en rejäl önskelista, med massa vackra saker som jag vill ha.
Något måste jag ju få som tröst för att jag börjar bli gammal som gatan, får åderbrock, rynkor, blir senil etc.


Ja, jag är i stort behov av en ny tv. Ni som sett den jag har nu förstår varför.


..och en vit tvbänk skulle också sitta fint!


Shampo&balsam från Bed head "dumb blonde". Grymma grejer!



Presentkort är alltid uppskattat!
Speciellt om det är på:
♥Ikea
♥Kicks
♥Entré
♥hm
♥Stadium

Jag har alltid varit dålig på att önska mig saker, vilket har skapat viss irriation genom åren.
Men se, man kan ändra sig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig flicka:)!!!! Jag gillar när folk önskar sig saker ;) / Moster



P.S. Lite choklad också kanske ;) D.S.

2011-02-08 @ 10:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0