Hey heeey I wanna be a rockstar

Inatt drabbades jag av ännu en feberattack. Är det verkligen normalt att bara ha feber på natten!?
Hade fått tre fina sms när jag vaknade, ett av dom var från Carro som hade drömt om mig.
Vi hade sprungit runt ute med rumpan bar och varit elaka mot varandra.
Jösses vilken vacker syn det måste ha varit!

Denna dagen har kantats av ett ord: tristess.
Som tur var hittade jag några fina filmer med mig och Mathilda, det fick mig att dra på smilbanden en aning.
Måste säga att klangen vi får fram tillsammans, är något alldeles extra.
Enjoy!
(Mahilda snälla, mörda mig inte! Jag skämmer ut mig minst lika mycket som dig.)

Minns ni den här gamla godingen!?


Jag tycker att det där med att bjuda på sig själv, är en viktig ingrediens i livets kokbok.
Apropå kokbok..och mat..och sånt är jag otroligt sugen på ostbågar!

Tänk om jag har en liten ostbågsgömma någonstans! Det här måste undersökas.

Ha en grym dag alla!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0