I just wanna make you sweat

Helgen som passerat har varit guld värd, vet inte hur längesen det var jag tog det såhär lugnt.
Tre nätter hemma i tryggheten hos mamma och pappa ♥
Tyvärr slutade väl inte helgen så bra, vaknade vid tvåtiden på natten med u n i v e r s u m s värsta pms-värk.
Jag skojar inte.
Var vaken all night long och visste inte vart jag skulle göra av mig själv.
Likblek, kallsvettades, spydde av all smärta och var samtidigt dödstrött. Men att somna var en omöjlighet.
Tänk om karlarna visste vad vi brudar får stå ut med!
Mysiga detaljer jag vet.

pigg tjej...

Jag var mest orolig över det faktum att jag skulle göra comeback på Frosths idag, vill ju göra en bra insats!
Med Bella som arbetspartner gick det hur bra som helst.
Vi har så himla kul tillsammans och jag är så glad att jag i alla fall får jobba ett par pass tillsammans med henne nu under sommaren.
Städningen på slutet gick som en dans med hjälp av lite skönsång av mig och B.
Operasångerskor nästa säger jag bara!



Beautiful Bellis!

Nu är det dags att tvätta facet och borsta tänderna, imorgon har jag storslagna planer; gymmet(som jag inte besökt på säkert 3 månader) och promenix!

Sweet Dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0