If it makes you happy, it cann't be that bad

Glada och otroligt söta barn, fint väder och Caroline Andersson.
Några faktorer som gjorde arbetsdagen till en fröjd för fröken Larsson!


Carro- man behöver ju bara se en bild på bruden, så ser man hur snäll och härlig hon är!

Jag är nästan alltid fruktansvärt glad när jag kommer till jobbet, bara för att jag vet att jag kommer bjudas på härliga konversationer från barnen och att jag har underbara kollegor som tycker att jag gör ett bra jobb och är sköna att umgås med.
Jag trivs som fisken i vattnet och det har jag gjort i tre år nu.
Därför känns det sådär extra jobbigt att ta tag i pluggandet, men jag måste ta tjuren vid hornen snart.
Så jag verkligen blir någonting vettigt.

Kvällen spenderades med mormor&morfar, en fantastisk pizza med oxfilé, kantareller, vitlök och bearnaisesås och jordgubbar med grädde och glass.
Det var så otroligt trevligt, och jag älskar våra pratstunder!

Älskar den sista biten innan man kommer fram till m&m's hus


Nu är det time for tea känner jag.
Imorgon blir det nog en morgonrunda runt sjöarna, var på tok för många dagar sen nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0