my body's too bootylicious for ya babe

Som jag tidigare nämnt äter jag när jag blir uttråkad. Imorse somnade jag om efter hela glaskrossarincidenten.
Nystart tänkte jag.
När jag sedan vaknade upp var jag vrålhungrig.
Bara tanken på att ställa sig och tillaga den sedvanliga gröten gjorde mig matt.
En snabb titt i skafferi, kylskåp och frys och jag hade hittat den perfekta, lättlagade frukosten; magnum mandel och en dammsugare(även kallad punschrulle).
 
Illamåendet var ett faktum, men ändå kände jag att ännu en glass skulle sitta fint!
668 kalorier, bra jobbat Emelie.


Planerna idag är att avverka "Sommaren med Göran" och "Sunes sommar". Känns som en bra kombo för att bli frisk.
Pratade med Ludde tidigare(ja, min hund pratar i telefon) och han meddelade att han var på en vacker utkiksplats någonstans i vårt avlånga land, var oerhört trött på att åka bil, samt att han kommer hem imorgon.
Jag saknar den där hundrackaren något fruktansvärt, och även mina kära föräldrar.
Har inte träffat dom sen innan midsommar, en evighet sen helt enkelt ♥







Här blir inga barn gjorda, dags att knapra i sig lite tabletter, sätta igång första filmen och lägga sig tillrätta i sängen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på dig!! <3

2011-07-05 @ 19:43:14
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0