All that I'm after is a life full of laughter, as long as I'm laughing with you

Klockan är bara 9 och jag är redan slut som artist.
Jag har varit ute och promenerat i sommarregnet med Daughtry strömmandes ur hörlurarna, som jag kände för att damma av dagen till ära.
Hans röst får mig helt knäsvag, vilken man!





Efter promenixen körde jag en liten fredagshandling för att sedan traska hem och göra iordning brakfrukost.

Det är hela fyra timmar kvar tills jag ska inleda veckans sista arbetspass, frågan är om man ska krypa ner i min fantastiska säng och avnjuta en film!?


Bli inte gröna av avund på mina biceps, dom har jobbats fram med blod,svett och tårar ska ni veta.

Nu är det diskdags!




Kommentarer
Postat av: Emma

det är orättvist att du har så fin kropp!

2011-07-18 @ 10:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0