I'm that star up in the sky, I'm that mountain peak up high

Det finns vissa stunder då jag är sådär förbannat nöjd med mig själv, idag är det en sån dag.
I morse var jag på gymmet och körde stenhårt, och tyckte dessutom att det var kul!
Jag har bara kört på mina promenader runt sjön den senaste tiden, och det håller inte i längden känns det som.
Kanhända att det har lite med magalufresan att göra, för bara tanken på att glida runt och visa mig i bikini känns skrämmande!
Nu har jag fem veckor på mig att snida till en liten beachkropp, lycka till säger jag till mig själv.

Frukost måste vara det bästa som finns! Jag längtar alltid efter mina ägg och min fantastiska gröt med krossade linfrön och mosad banan..och kaffet..och apelsinjuicen..och vattnet med citron i..och finn crisp.
Jag vet, jag är superduktig på att äta frukost!



Mina matvanor för övrigt har blivit total kaos nu under sommaren. Arbetstiderna är väl inte dom mest geniala och det resulterar i att jag inte ätit ordentlig mat på sisådär två veckor.
Jag ska skärpa till mig.
Allt är så enkelt när jag jobbar på förskolan.
Då äter jag min frukost, sen har vi fruktstund 9.30, lunch 11.30 och sen mellanmål 14.30.
Busenkelt och serverat på silverfat skulle man kunna säga!

Åh vad trött jag blir på mig själv! Varenda dag sitter jag och tror att jag har all tid i världen.
Nu har jag sådär bråttom igen.
Jobb med bästa Bella idag, wohoooo!





Kommentarer
Postat av: J

Är Finn crisp nyttigre än tex hårt bröd?

2011-07-21 @ 20:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0