You think I'm pretty without any make-up on.

Igår kände jag mig en aning trött och hängig, så pass trött så jag höll på att somna mitt i tacogratängen när jag var hos mormor&morfar. Hade dessutom en väldig värk i kroppen. Jag valde att bortse från dom där känningarna och tänkte att det bara var för att jag hade sovit lite kasst på natten.
 

Den fantastiska tacogratängen ala mormor och Luddes söta storebror.

Men tjena, mittbena. Imorse kände jag mig som en klubbad säl när jag vaknade.
Och det var väl ungefär så jag såg ut också när jag fick se mig själv i spegeln.
Man blir så mycket piggare när man ringer till jobbet och dom säger " men herregud vad du låter!".
Feber-check, vidrigt ont i halsen-check, påsar under ögonen- check, ofräschast i Sverige - BIG check.

Så det blir liksom inte så mycket roligare än så här, jag har legat i sängen i princip hela dagen och kollat på film, tv, spelat tetris, pratat med Sandra och tyckt lite allmänt synd om mig själv.

Mycket ätande har det blivit också, trots att jag inte har varit ett dugg hungrig har jag tryckt i mig diverse pitabröd och annat skit av ren uttråkning.

Havregrynsgröt med krossade linfrön, kanel och mosad banan, ägg, kaffe, avokado och ett glas vatten med citrongrejsimojs. Jag kan det där med att äta frukost!

Jag har blivit lite smått beroende av pitabröd, vilket inte känns helt okej. Det måste ju vara jätteonyttigt!?
Aja, sommaren i Sverige är ju ändå näst intill obefintligt.
Så man behöver knappast oroa sig för att behöva visa upp sin beachkropp i första taget.



Dagens beroendefyllning!

Nu sitter jag och håller tummarna för att jag inte har sett Johan Falk filmen som sänds på tv ikväll.
Så jag har något att roa mig med.
Jösses amalia vilket kul liv man har när man är sjuk.
Bitterbloggar, lägger upp bilder på mat och ordbajsar till max!
Känns som att jag kommer kicka Kissie från tronen på två röda.
Just wait....

Nu ska jag tända massvis med ljus(precis som jag gör varje kväll) och återgå till min sängposition.
Håll tummarna för att jag mår bättre imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0