happy b-day 2 u!

Igår var det Philips födelsedag.
Jag fick förstärkning av Freja och Ashley, att göra en personlig liten video till honom på nattkröken.
Vi skrattade så vi grät kan jag säga.
Och det gav resultat, min hälsning spelade i en helt egen liga. Och Philips lycka var total :D

Fail att den blev felvänd, men det är bara att bita i det sura äpplet(och lägga huvudet på sned!)





Vi skypade även med en basketspelare från USA, som även är en av Ashleys bästa vänner.
Freja blev lite till sig och utbrast:
-I really wanna come 2 the states soon.
Killen kontrade med att säga:
"That's great. But hey, what about the blonde one? Why doesn't she wanna come!?
Efter det fick jag en blick som kunde döda av min kära norrländska väninna.
Soooo funny!




Förstår inte att jag alltid ska vara värst...men det bjuder jag på!

Jag älskar verkligen människor som kan bjuda på sig själva, vilket uppenbarligen både F&A kan.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vrider mig i skrattkramper asså! är det här någon app eller? Det här kan jag säga gjorde mig dag :D Hatten av!!!!!

2012-02-15 @ 07:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0