Come on!

Hola amigos!
Nu känner jag att jag har ett litet mission.
Eftersom jag är så vass på det där med skateboard och sånt, vill jag meddela att det här är bra grejer.

Så klicka in er på den här--> länken ,spana in videon där en av mina kära vänner är med.
OCH ,viktigast av allt : tryck på den där lilla "gilla"-knappen" 




Fotograf: den fantastiska Adam Klingeteg

 Jag är som sagt vass på det där med skateboard. Till exempel har jag åkt rakt in i en glasdörr, så brädan stack ut otroligt snyggt på andra sidan. Har även kört en tur longboard på midsommarafton, och inte ramlat ett enda dugg.
Ja ni ser, jag är en gammal räv i branschen.
Och jag kan sträcka mig så långt, att jag kan påstå att Lasse-liten och hans vänner är snäppet bättre än mig.

Så, nu vet ni vad ni ska göra!
Och eftersom jag har hundratusenfemhundrasjuttiotvå läsare om dagen...ungefär, så förväntar jag mig att det blir lika många röster.
Kom igen, gör mig inte besviken nu.

Sådär, mission completed!
Nu ska jag ta mig en svängom på min fancy bräda innan jag ska sova.








Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha fy fan vad kul du skriver Emelie! Går in och röstar bara för att du är så skön.

2012-01-06 @ 23:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0