Goodbye my friend, it's not the end.

Idag har jag tagit farväl av ännu en vän, nu känner jag bara att det får vara nog med alla dessa sköna människor som lämnar mig! Johanna, PK, Mathilda och nu Elina.
Kan i alla fall trösta mig med att det "bara" snart är två månader kvar till Tilda kommer hem igen.

Jag tycker det är så fantastiskt att jag och Elina varit vänner sen vi var 5 år, och fortfarande klickar lika bra som då!

När vi fikade sist fick jag världens sötaste kort, då vi båda trodde att även jag skulle lämna Sverige.



Underbara, fina människa- stort lycka till på din långresa nu.
Have a safe flight och var rädd om dig.
Och bli sådär snuskigt brun, så jag kan få känna mig som en äkta blekfis när du återvänder sen.
And don't forget that you rock..and that I love you ♥


Elina gillar när jag har den lilla sensuella looken. Vad gör man inte för vänskapen liksom?

Förövrigt tar jag paus från mitt hälsosamma liv en liten sväng nu.
Jag åt trots allt en otroligt hälsosam(och grymt god) kycklingsallad på Bellas.
Dessutom är det min sista lediga dag och jag genomför ett sorgearbete för förlorade vänner.
ALLT talar för att det är helt okej.

Ligga i sängen med godisskålen på magen- check!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0