Happy b-day!

Idag säger vi grattis till snygg-Sofia, min före detta kör-kompanjon!
25 hela år är inte illa pinkat, congratz.
Förutom att vara en nybliven tjugofemåring, har hon även en underhållande blogg med grymt snygga bilder och tips.


Fotograf: min fina vän
Johanna

Efter en jobbig natt med en hund som haft problem med sitt öra, ska jag snart bege mig till jobbet.
Trött är bara förnamnet!
Lite kaffe på det här ( som inte ska spillas i knät, som jag lyckades med igår), och en rejäl tallrik gröt.
Så kanske jag blir människa igen.

Nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej jaa men fan va kul :D Jag är cpnervös nu....jag fick flygbiljetten idag lixom, åker på tisdag kl 16... ASSSÅÅ!?!??! hahaha.. hade precis hejdå middag med mina tjejkompisar.. fattar det lixom inte själv?? är i chock typ haha!! ååh, skynda dig ner :D kommer bli nice nu när vi alla börjar samtidigt ju!

2012-01-08 @ 21:35:12
URL: http://samanthae.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0