Lördag 14/1.

Jaha, så har ännu en dag passerat i mitt lilla liv!
Gårdagsnatten var ingen höjdare.
Kom hem från Frejz på nattkröken, och började må jättedåligt.
Pang!
Som en blixt från klar himmel, tack för den..serverat på silverfat liksom.


Det höll mig vaken ända till morgonen, men jag kände att jag inte kunde ligga i sängen ännu en dag.
Tog mig en promenad till affären och inhandlade lite nödvändigt tjafs, och hämtade även ut mina nya löparskor.
Där kan vi snacka kärlek vid första ögonkastet, ni får se mästerverken imorgon.
Jag säger bara: think pink!


Idag hade vi även seriepremiär.
Mitt kära lag lyckades ju då komma på en hedersvärd andraplats i div.2, vilket resulterade i att vi nu kommer möta dom topplacerade div.2 lagen och även dom div.1 lag som hamnade i botten.
Och dra på trissor om vi inte drog till med en 3-0 seger mot Mariestad!
Lyckokänsla på hög nivå!
Även elitlaget, och min norrlandsfru drog till med en 3-0 seger.
Det går bra nu, kompis det går bra nu!

Hej hår, jag saknar dig!

Sen var väl planen att jag skulle ha firat denna underbara dag med utgång.
Men eftersom jag blivit så förbannat klok/tråkig/tantig(take your pick) på sista tiden, kände jag att jag behövde min skönhetssömn efter gårdagens sömnbrist.
Istället fick jag trösta mig med en segerpizza på papas istället. Blatten bjuder, så att säga!

Nu ska jag sluta mina blå.
Imorgon blir det promenad runt sjön med blatten och Ana banana, lär bli underbart i vanlig ordning!

Sweet Dreams♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fruktansvärt snygg i kort hår Emelie, vilket inte många är om du frågar mig.

SPARA INTE UT DET!

2012-01-15 @ 10:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0