Sunday.

Guten morgen!
Imorse vaknade jag vid fyratiden, kollade på klockan..och kände bara total lycka.
Jag kunde ju sova många,många timmar till!
Det kallar jag bra start.

Sen fick jag väl ett litet slag i ansiktet, var superladdad för att spendera morgonen i tvättstugan.
Det kunde jag bara glömma, det var tydligen igår jag skulle ha varit på plats där.
Rackarns rövare och balders balle!
Jag som har så fruktansvärt mycket svettiga träningskläder och dylikt.

Nu sitter jag och intar en underbar grötfrukost.


Tillsammans med Gavin, mixat med Mathildas och min Lovesongslista.
I miss her, a lot.

Kul att det är så många som hittar hit förresten.
Måste vara för mitt liv är så förbannat intressant och glamouröst...:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0