Thank God it's friday.

Fredagsmys med Frejz.
Trevligt, avslappnat och okomplicerat helt enkelt.
Vi irriterade oss på vissa av juryns val i The voice Sverige.
What's up med att konstiga människor som kråmar sig, och inte kan sjunga är så fantastiska?
Ja, jag pratar om den där Amanda Fondell-kopian.

 
Och två killar som var helt fantastiska blev sågade rätt av?
In med mig och Freja i juryn för fabian!
Vi kan ersätta Carola.
Jag har inget gott att säga om den kvinnan, möjligen har hon en fin lilltå.

Det var ju trots allt fredag, så vi unnade oss ostbågar och cola.
Fantastiskt vilka kvalitetskrokar F hade fått tag på!
 

Jag och F har en liten grej med rebusar, sjukt kul..men ibland lägger vi ner på tok för mycket dit på att sitta och tänka ut klockrena varianter. Tur att vi har ett liv...




Det här var en exemplarisk fredagskväll. Jag känner redan att det gör lite ont i hjärtat, när jag tänker på att jag ska klara mig utan min norrländska fru hela sommaren :( .
Sorgligt men sant!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0