Hey sugar!

Nej, jag kommer verkligen inte ur sängen idag!
Det regnar, jag är trött, har ont i halsen och har dessutom en missprydande finne på kinden.
Måste vara ett resultat av Frejas och mitt intag av chips&godis igår!
Jag har alltid så förbannat trevligt med den där norrländska bruden.
Igår skulle vi ha volleybollfritt.
Det slutade med att vi kollade på herrarnas final i Grand prix.
Volleybollspelande män, we like very mucho!

Att vi börjat säga hela meningar i kör än ännu en rolig detalj, var ska detta sluta!?


Förutom snedsteget igår, har jag lyckats ta mig ur mitt sockersug efter julens onyttigheter.
Så himla skönt att byta ut sockret mot träning igen!
Har gymmat, promenerat och/eller tränat volleyboll varenda dag.
För att jag vill, inte för att jag känner att jag måste.
Good feeling kallas det!

Något som inte är en good feeling däremot, är skavsåren som har uppenbarat sig på mina vackra hälar.
Coach-Vikterlöf hojtade högt att det var det värsta i skavsårsväg han sett, jag är beredd att hålla med honom!




Sara och jag halkade oss runt sjön igår. Våra skrik hördes nog eka över hela staden.
Men vad gör det, det var ett äventyr!





Okej, jag ska försöka göra en kraftansträngning och ta mig ut i köket.
Vore fantastiskt om jag tog och organiserade bland alla plastburkar osv.

Sen är det träningstime.
Go Linde, go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0