Healthy living coming up!

Hola!
Vad hände igår egentligen?

Torsdagar är en fantastisk dag, med tanke på att vi bara tränar till 19.30.
Dom andra dagarna, kliver jag inte in genom dörren hemma förrän vid 22.30, skapliga skillnaden.
Hur som haver, jag slocknade i soffan igår.
Med löpartights, munktröja och hela tjofaderittan.
I såna lägen brukar man ju vakna upp på nattkröken, men inte jag inte.
7 imorse slog jag upp mina blå, och var allmänt superförvirrad.
Hade jag missat en hel natts sömn i min fantastiska säng?

Förvirrad och förbannad, svirade jag om till mina rosa hello kitty shorts och borstade tänderna.
Sen gled jag ner i min fantastiska säng, jag hade trots allt inte sovit "på riktigt".

Och här sitter jag nu, med alla mina rosa prylar som gör mig lycklig i själen!


Innan jag somnade igår, åt jag en fantastisk liten middag.
Eller vad man nu ska kalla det.
Jag måste få ordning på mitt matintag.
I och för sig missade jag frukosten igår, vilket i regel aldrig händer.
Å andra sidan, körde jag bara ett volleybollpass igår. Så nej, skärpning.
Jag har ändrat lite inställning. Istället för att satsa på att bli en skinny bitch, ska jag bli så hälsosam som möjligt.
Så det så!

Falukööörv, falukööörv! Men..vart är grönsakerna?

Som det ser ut nu är det inte okej. 642 kalorier liksom??
Det är dom där viktiga proteinerna jag måste mosa på med.
Hej ägg och keso, let's be best friends!






Om det är någon som har några bra tips på hur jag ska lyckas komma upp i lite fler kalorier, med tanke på att jag tränar rätt mycket. Skriv för tusan!
Antingen här eller maila mig: [email protected]





Kommentarer
Postat av: Moster

Ett tips: Be din kusin om tips. Hon kan ju sånt där vettö ;)

2012-01-13 @ 14:31:42
Postat av: Patrik

Kalorier brukar väl inte vara någon svårighet att komma upp i :) Pasta, ris, bröd, potatis... eller så fikar man :)



Sen är det väl antalet mål, 3 huvudmål, 2 mellanmål osv.... fast allt det där kan du väl redan?



Vad heter appen som du har? Verkar bra iaf... vill ha :)

2012-01-13 @ 15:03:09
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Patrik

Tack :) Då ska jag skaffa den appen :)



Du kan ju göra smoothies också med mycket energi/kalorier i. Bananer finns ju en del i, sen går det väl att spetsa med lite honung om det inte räcker till :)

2012-01-13 @ 15:28:27
URL: http://bloggliv.ws

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0