Måndag

Idag vaknade man upp till ett grått, trist och regnigt sverige.
Jag hade verkligen hoppats på fint väder eftersom jag börjar jobba imorgon.
Men det är bara att bita ihop och försöka göra det bästa av situationen!
Har starka planer på att cykla upp till mamma på sjukhuset och ta en liten vända i gymmet.
Har inte tränat på över två veckor på grund av förkylningen så känns som att det är dags att få igång kroppen igen!

Igår ägnade jag hela förmiddagen åt att ligga i en solsäng och läsa,läsa,läsa.
Plöjde igenom alla 377 sidor i " Alla var där" av Lauren Weisberger.
Boken i sig är det inget fel på, dock är den egentligen rätt slående lik "Djävulen bär prada" som är en av hennes tidigare böcker.
Men jag gillade den!




När boken var utläst åkte jag och mamma in till Örebro för att möta upp Sofia, Inger och Lena( några av mammas kollegor), sen åt vi en klockren ceasarsallad på O'learys och efter det blev det "Sommaren med Göran".
Grymt kul film!
Peter är ju så klockren med alla sina miner och hela filmen var bara så charmig!

Det blev många skratt i salongen den kvällen, en tjej framför mig skrattade på ungefär alla dom ställen där ingen annan skrattade.
Det var rätt roande i sig.
Tur att man har olika humor!

Nu verkar det som regnet har tagit en liten paus, kanske lika bra att ta tjuren vid hornet och cykla iväg och köra ett litet pass!

Ems♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0