Vilken värme!

Är nyss hemkommen från en promenad med Kristin, trots ett otroligt lågt tempo känner jag mig nästan avliden av utmattning!
Jag tror inte att jag är skapt för att anstränga mig när det är varmt ute helt enkelt.
Det var i alla fall väldigt trevligt att träffa min kära vän och höra om lite karltrassel, jag gillar att leka kärlekspsykolog!
Det känns så fruktansvärt simpelt att tala om vad som är rätt och fel och vad som är rätt att göra när det gäller andra personer, sen när man själv är i samma sits blir allt plötsligt så mycket svårare.

Nu ska jag hoppa in i duschen en sväng, sen blir det färgning av ögonbryn+fransar.
Skulle vara så fruktansvärt skönt att ha mörka ögonbryn från början och inte ickeexisterande blonda.
Jaja man kan inte få allt här i världen!


Ems♥


Kommentarer
Postat av: Josephine

Kolla vad jag hittade :) fin blogg!

2009-08-07 @ 18:16:32
URL: http://jooosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0