En annan dag!

Idag är det annandagen kan jag meddela!
Hade planerat att åka in och shoppa loss på mellandagsrean, eftersom det här är första gången på 5 år som jag inte jobbar på Bokia på annandagen.
När jag hade fräschat till mig och låg i startgroparna för att ge mig iväg, ändrade jag mig helt plötsligt.
Tanken på alla dessa galna kvinnor, som skulle kunna mörda för att få tag på det där speciella plagget som det är 50% på, och alla milslånga köer fick mig att tänka om.
Jag orkade helt enkelt inte med sånt kände jag!
Speciellt inte med tanke på att jag lidit av en grym huvudvärk senaste tiden, jag avvaktar helt enkelt.


Istället har jag varit ner och valt ut en dator, fick hjälp av min älskade vän Andreas Hellsten!
Han lyckades packa på mig en drulleförsäkring också.
Vilket jag antagligen kommer tacka honom enormt för en vacker dag.
Jag har ju en viss klantighet inbyggd i kroppen!

Sen har jag mest tagit det lugnt.
Lagat iordning lite kyckling med klyftpotatis, tittat på en jättelarvig, tjejig film om en prinsessa på Disney channel och tagit en promenad till Hemköp och hälsat på fröken Shramme, älskade Ida!
Jag blir så lycklig varje gång jag ser den kvinnan, det måste vara kärlek! ♥


Nu ska jag ta och krypa ner under täcket och kolla på tv, myspys gillas skarpt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka fina bilder! :D ska vi boka resan??=) hihii... Vi måste åka!!

2009-12-28 @ 19:10:41
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0