Söndag 27/12

Idag är det söndag, och jag har ägnat morgonen åt att kolla på "Svärdet i stenen" på Disney channel!
Jag älskar verkligen alla gamla Disneyfilmer.

Hade tänkt åka till Örebro idag, men verkar inte vara någon som är sugen på att följa med.
Jag får helt enkelt hålla mig tills på tisdag, då ska jag ändå in och fixa naglarna hos Diana ♥


Funderar på att ta en stärkande promenad ner till solexpressen, så kan man ju åtminstone låtsas att man är i ett varmt och soligt land.
Plus att man får lite färg på kroppen, det kan behövas!

Hade en otroligt aktiv natt förresten, drömde att jag och några av tjejerna i laget skulle spola isen på ån så vi kunde åka skridskor på träningen.
Vart får man allt ifrån egentligen!?

Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: nathalieh

fin blogg.

allt bra med dig? kram

2009-12-31 @ 13:07:41
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0