Beachsugen!

Jag har nu varit ute på en otroligt skön morgonpromenad runt Aspensäng!
Ibland är det så grymt skönt att gå där på landsvägen och bara lyssna på musik och kolla på lite söta kossor och hästar som dyker upp titt som tätt efter vägen!

Nu känner jag mig grymt sugen på att spela lite beach, dock är vissa av lagkamraterna enormt bra på att sova länge...till sisådär 14-15 tiden( ta åt dej fröken mammy gaye!, helt sjukt! Men jag ska bombardera med både samtal och sms tills jag får upp henne!

Igår var det tänkt att jag skulle kolla på Sandros match, oturligt nog hade jag glömt att jag lovat mormor&morfar att vara hundvakt så jag var tvungen att skippa den :( får så fruktansvärt dåligt samvete över sånt där!
Dom vann iaf, trots att jag inte var där!

Istället för fotbollstittande blev det en promenad ner på strandpromenaden med hundar+Johanna,
 hon är så grym på det där med fotografering!
Ifall någon vill ha otroligt fina bilder tagna är det bara att kontaka min kära vän : Johanna






  1. Ludde
  2. Jag&Ludde
  3. Baccus&Ludde
  4. Jag&Ludde
  5. Jag
  6. Jag&Ludde 

              Nej, nu ska jag försöka få liv i alla sömntutor! Ha en underbar dag :D
                                                                                                    
                 // Emelie 


                ♥
 

  


Kommentarer
Postat av: Johanna

hörredudär snyggve!

jag bockar och bugar för reklamen ;) <3

2009-05-17 @ 12:07:05
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0