Resfeber!

Nu har jag varit sådär otroligt dålig på att uppdatera igen, dåligt av mej!
Har väl inte hänt så fruktansvärt mycket i mitt liv i vilket fall som helst, har mest jobbat.

Valborg firades tillsammans med Mathilda, Tessan och Erika!
Började kvällen i Johannas lägenhet på väster, som hon var så snäll att låna ut  ♥
Där bjöds det på skönsång, vin, färdigpizza, hårstyling av frisören och massa glädje och kärlek!




Senare drog vi vidare till Frimis, där var det fullt pådrag och mycket ilskna människor som ville komma in.
Efter mycket om och men (och efter att vi blivit kallade både fittor och horor av 3 tjejer i 20-årsåldern:P) Kom Mathilda och jag äntligen in.
Erika&Tessan traskade iväg till strömpis i brist på tålamod :)
Det var helt okej på frimis, dock kändes det som jag hade ännu trevligare innan!

Fredagen bestod mest av städning, pizzaätande, solsken och allmänt slappande med Mathilda. Lite senare anslöt sej även Johanna till gruppen!
Jag njöt verkligen av livet när vi satt i solen på Pizzeria express(dom har grymmaste pizzorna ever kan jag meddela!)
Dock blev det inte så mycket ätande för min del, jag babblade mest om helt oviktiga saker..men det kanske är det som är charmen med mig!?

Nu är det i alla fall måndag...och imorgon åker jag&Diana till Mallorca! ! !
Det känns helt sjukt och jag är jättenervös!
Rädd att jag ska glömma passet, att mitt bagage försvinner, att planet krånglar/störtar, att jag ska bli sjuk, att vädret ska vara dåligt!
haha ja det är verkligen grymt vad man ska oroa sig!
Hotellet är i alla fall helt fruktansvärt underbart, man kan inte säga annat :D





Något mer som bekymrar mig är packningen. Jag är som känt inte världens bästa på det där med att " ta med det mest nödvändiga". Utan jag tänker mer: "tänk om det och det händer, då skulle det/den här vara väldigt bra att ha med sig".
Blir grymt svårt att få plats med allt...men det löser sig väl på något sätt tillslut..det brukar det göra!

I vilket fall som helst ska det bli helt underbart att komma bort från sverige och bara koppla av och inte tänka på alla dryga människor här hemma :P
Sen finns det ju en stor skara jag kommer sakna också !


Jag är helt säker på att Jag&Diana kommer ha det superkul tillsammans, så himla gullig tjej!

Reskompisen♥


Ha det guld alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om bagaget kommer bort så tycker jag att du ska vara glad, för det brukar ge en 4000 kronor på Visakortet som man får shoppa för (per dygn väskan är försenad). Har man dessutom hemförsäkring hos länsförsäkringar får man ut 2000 kr från dem om bagaget är försenat. Man får pengarna när man lämnar in kvitton på "det man var tvungen att ha"... ;) Så oroa dig inte för den delen!

2009-05-04 @ 10:24:23
Postat av: Johanna

Ha det toppen nu emlanpemlan. njut lite åt mig med! :)

2009-05-04 @ 18:45:27
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: mimmijohansson.blogg.se

Åh ha det guld tjejjer!!vi drar igen i agusti o partar gä'rnet;);) Puuusss emelie;)

2009-05-05 @ 08:37:07
Postat av: Johanna

fyfan, din rackare! jag vill också se ut som en afrikan :p LYXUNGE ;) <3<3

2009-05-05 @ 11:19:57
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: L.

Hej! Kolla in min fotoblogg som även innehåller en novellserie :) Tack!

2009-05-05 @ 11:29:30
URL: http://picturesofme.blogg.se/
Postat av: Ida

vad är det för klänning/topp eller vad det är som du har på dig på bilden längst ner?:)

2009-05-06 @ 13:00:30
URL: http://allaslillaidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0