Lördagens bravader!

I lördags var det utgång som stod på schemat, allt drog igång hos fröken Forsberg som var kvällens värdinna!
Hade enormt trevligt med brudarna och karlbesöket från Skellefteå.
Är alltid lika härligt att få höra lite norrländska och träffa nya människor.
Efter en massa lekar, annorlunda samtalsämnen och massa skratt ( och förfriskningar), drog vi vidare till Frimis där jag mötte upp Elina&Filippa.
Det blev en GRYM kväll/natt ♥


Värdinnan Sara i egen hög person!

Sara, Tessan och Erika


Sköna norrlandskarlar!

Jag&Erik drog kvällens pose!

(Halva)Jag, Elina och Filippa!

Lina, Jag, Elina och en liggandes Filippa i bakgrunden!

Jag&Elinafina

Jag&Linafina!

Fina, fina vän!

Jag gillar folk som kommer från norrland,
Erik var ett praktexemplar!

Ännu ett norrländskt praktexemplar; Anton!

Underbara kvinna!

Någon av Elinas vänner, och jag var inte sen med att vara otroligt välkomnande!


Ems


Kommentarer
Postat av: Miccan

nämen hade ni skelleftebor på besök?! Vad trevligt ^^ Go norrland!

2009-11-09 @ 20:53:44
Postat av: elina

åh vilka mysiga bilder :) du är så underbar emelie min vän ! likeyoualot ! men jag måste fråga, var tusan är bilden på mig solo taget? ser ut att vara hemma hos någon? i dont get it haha

2009-11-09 @ 21:29:44
Postat av: elina

glömde skriva att filippa är för skön när hon tar sin "powernap" på damernas haha

2009-11-09 @ 21:32:02
Postat av: Anonym

it's me again hahaha, sista gången jag skriver nu men vi såg ju identiskt snygga ut min kära vän..svart klänning med nitbälte..kan det bli bättre en lördag som den? ;) jag hade sjukt kul iaf, en gång till en gång till :) SMACK !

2009-11-09 @ 21:35:15
Postat av: Ems

Elina, det är ju bara härligt att få en massa kommentarer! Speciellt från dig ;)

Like you 2 <3

Haha ja den är klockren, och bena i vädret har hon också!

haha jag tänkte också på det, vi måste ha en special connection alltså så lika som vi var den kvällen :D

LOOOVE <3

2009-11-09 @ 23:01:13
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0