Ich habe eine ledig gedage!

Tisdag
Jajjemän, idag har det varit en ledig dag för min del!( för er som inte förstår avancerad tyska).
I vanlig ordning vaknade jag otroligt tidigt, bara för att jag fick sova nästan hur länge jag ville.
Satt och åt frukost i evigheter och kom fram till att jag gillar prickikorv, som jag alltid trott att jag hatat!
Sen var det dags att åka in till Örebro en sväng och bli klippt av Karin, älskar den kvinnan!

Nu är mitt hår enormt kort, men jag vänjer mig säkert.

Igår kollade jag på " Svenska hollywoodfruar", jösses vilken skara jobbiga/blåsta kvinnor.
Den ena snobbigare än den andra och trots alla operationer ( som det tydligt syntes att dom genomgått) var dom inte särskilt snygga.
Jag skulle till och med kunna säga att jag tror dom såg bättre ut innan knivar, silikon och botox fick härja fritt både här och där!

Anna Anka tjattrade på om hur jobbigt det var att behöva resa med sin älskade Paul överallt och klagade på prydnadskuddarna på hotellet. Hon ansåg att folk hade sex på dom och därför var jätteäckliga.
Jag kände bara att hon inte var en kvinna i min smak!

Sen har vi Maria Montazami, som enligt mig var den värsta.
Hon såg ut som en gammal avdankad hora av något slag, men tyckte själv att hon var en klar tiopoängare.
Där var det mest prat om utseende och att hon alltid var tvungen att se snygg ut, det var hennes skyldighet.
Så vare sig hon skulle på fest, handla eller gå till gymmet var hon stylad till max.
Hur sjukt är inte det!?
Det jag undrar är: om hon ser så bedrövlig ut efter att ha stylat sig så extremt, hur hemsk borde hon inte se ut när hon är ostylad?
Det är något vi aldrig kommer få veta.
Sen blev hon helt förstörd när hennes bästa väninna Pamela inte dök upp på deras tärningspelkväll.
Hon hade ju råkat säga att Pamela var tjock...och att hennes dotter var ful i håret.
Till sist kom Pamela i alla fall, det var ju en jävla tur...

Den med plastigast utseende, Agnes-Nicole Winter tyckte jag bäst om av den otroligt käcka trion. Hon gav sig i alla fall ut på skjutbanan och var lite aktiv( även om hon gjorde det i högklackat och var otroligt piffig för övrigt också).

Trots att jag mest satt och blev irriterad, vet jag att jag kommer följa serien slaviskt.
Jag känner mig själv.

Ikväll blir det träning inför kvartsfinalen i svenska cupen, spännande spännande.
Är så glad att systeryster ska vara med och passa!


Ems





Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för den hemska bilden! =S

2009-09-15 @ 19:34:05
URL: http://veeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0