Lisa och lite jobb!


Torsdag


Jag har ju varit trött som ett as hela veckan och inte haft en högre önskan än att få sova!
Idag börjar jag inte förrän kl 13, och kunde därför ha sovit enormt länge.
Men icke, självklart vaknar jag kl 7 och är klarvaken.
Konstigt är det!
Sitter här med en inpackning i håret, det behövs verkligen.
Både mina besök hos frisören med slingningar + solen har skadat mitt stackars hår.
Så nu är det dundergrejer som gäller!
Schampoo och balsam från Schwarzkopf och inpackning från matrix Biolage 
 
Snart ska jag äta lite frukost och 9.45 ska jag möta upp Lisa vid schröders så ska jag hänga med henne till arbetsförmedlingen, sen blir det nog även att vi solar en sväng!
Efter det måste jag hem och gå ut med Ludde, ge honom och mig själv lite mat och sen blir det jobb.
Ikväll vankas det träning med fröken Sandberg, jajjemän jag ska upp på löpbandet igen!
Det är väl ungefär så min dag kommer se ut,
om allt går som planerat såklart!

Ems


Kommentarer
Postat av: JFL

Jag vill gärna se lite schyssta tränings bilder från eran löpning :) bra skrivet

2009-09-03 @ 09:12:06
URL: http://landers.blogg.se/
Postat av: NILO

kolla in tävlingen i min blogg :) lottar ut ett lyxigt spa set!

2009-09-03 @ 11:26:27
URL: http://pinkwaterlily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0