Don't blame it on the sunshine

Det här underbara vädret gör mig verkligen överlycklig!
Känns ju inte helt fel att kunna sitta på balkongen iklädd bikini och njuta av livet och läsa en grym bok.
Love it!
Fast man ska nog passa sig med att springa runt för lättklädd, jag har åkt på världens förkylning och en grym smärta i njurarna.
Min mamma har nog rätt när hon säger att man ska svettas in våren...imorgon åker långkalsongerna och grovkängorna på!



Bilderna från lördagens upptåg med volleybollbrudarna orkar jag antagligen lägga in imorgon!
För nu har jag äntligen min sladd till kameran igen.
Awesome!


Kommentarer
Postat av: Anonym

woho! glöm inte lägga upp dom på fejjan, eller iaf skicka dom till lisa! ;)

2010-04-12 @ 22:46:11
URL: http://lajsatannenbaum.blogg.se/
Postat av: mr s

Jag och mina kompisar kom fram till att du hade Lindeskolans snyggaste kropp när du gick där, nu några år senare kan jag säga att du har Lindesbergs snyggaste kropp.

2010-04-13 @ 17:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0