Skönhets-miss(på hög nivå!)

Imorse när jag vaknade och kollade mig i spegeln fick jag en smärre chock.
Nog för att jag inte brukar se ut som miss universum på morgonkvisten, men idag var det något utöver det vanliga.
Håret låg slickat på ena sidan, rakt upp på den andra och som kronan på verket: oranga ögonbryn!
Anledning: BUS(Brun utan sol).

Eftersom jag har slutat upp helt med solariesolandet, så tänkte jag ge mig på den där smidiga krämen, såg framför mig hur jag skulle vakna och se ut som världens fräschaste brud.
Men ack så fel jag hade!
Hädanefter tänker jag låta mina ögonbryn slippa krämen när jag smörjer in mig.


För övrigt är den sorten jag använder jättebra, lätt att smörja in och resultatet blir jämnt (fast åter igen inte på ögonbrynen!).
Nu tror jag i alla fall att allt är försvunnet, med hjälp av många minuters skrubbning med tandborste+body scrub.
Vilket betyder att min panna nu har antagit en snygg röd färg.
Fräscht!

Är hemma hos päronen en sväng för att avnjuta mamsens mumsiga köttfärssås.
Sen är det dags för träning 20-21.30!

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

hahahah, det är så du! And I love it <3



jag har det verkligen väldigt bra, fick du mitt mail häromveckan? det finns så mycket du bör få veta! Det hör inte till vanligheterna att tala med dig såhär sällan, du brukar ju få veta allt som händer. Jag behöver ventilera snart ;) <3



Saknar DIG!!! <3

2010-08-31 @ 10:53:23
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0