Tråktanten

Jag tror allt att jag börjar på att bli lite gammal!
Sen jag kom hem från jobbet i Grekland har jag varit ute en enda gång, EN!
Har helt enkelt inte haft någon större lust, utan föredrar att pyssla och dona i hemmet som någon annan gammal kärring.
Vad händer?



Ikväll agerar jag "barnvakt" åt världens sötaste Ludde.
Har sysselsatt mig med att tvätta tre tvättar, städa och rensa.
Mellan varven har jag försökt hinna med att se "bröllopsfotografen".
En aning udda och ibland lite småtråkig film, men på något sätt otroligt charmig.
Kjell Bergqvist är som vanligt fantastisk, och jag tycker det är en kul grej att  barnen från "Den bästa sommaren"  är med och agerar brudpar.
Fyndigt värre.




Idag jobbade jag min första dag på Frosths, det gick otroligt smidigt(tror jag i alla fall!).
Supertrevliga kollegor och allmänt ett bra place att vara på.
Tummen upp!

Nu ska jag och min grymt onda rygg inta sängläge, tillsammans med en påse cheezdoodles och Ludde.
Myyyyys!

Känns som jag gjorde otroligt rätt i att inte gå på parkfesten ikväll, regnet står som spön i backen.
Urk!


xoxo

Kommentarer
Postat av: Erik

Vad har du gjort med ryggen? Jag har själv sjukt ont i ryggen idag och jag vet inte vad jag har gjort. Var ute och slirade igår...

2010-08-29 @ 17:02:00
Postat av: Johannas ordsamling

Om du kommer hit (vilket jag hoppas du gör) så kan du räkna med FEEEEST!!!! :D

miss you babe!

kul att du börjat på frosths! :D

2010-08-30 @ 00:01:50
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0