Nyår närmar sig med stormsteg

Nagellacket är borttaget, mormors fantastiska älgbiffar är uppätna.
Nu ska jag bara lyckas få på mig lite kläder, sen bär det av till jobbet för att köra ett pass med söta Bella.
Jag har en känsla av att många är fikasugna såhär dagen före nyårsafton.
Att många känner att dom ska synda lite och ta sin sista fika innan man ska börja sitt nya liv.
Sitt nya hälsosamma liv.
Allt för att komma iform inför beachen 2011.


Själv har jag försökt vara duktig dom senaste dagarna och inte småäta så förbaskat mycket.
Anledningen är att jag med nöd och näppe får plats i mitt lilla svarta nyårsfodral till klänning!
Det är jobbigt att vara mellan två storlekar, som jag ibland är.
S kändes för pösig och xs en aning för liten, det fick bli inklämning i den sistnämnda helt enkelt.

Känns gött att jag har hunnit med allt jag ska göra; handla ingredienser till tårtan som ska bakas till nyårsmiddagen med Sandra,Diana, Tess och Carro, besökt systemet, köpt strumpbyxor och solat.

Jag är fit for fight för nyår!

Okej, dags att sluta babbla och få på sig kläderna..och en skvätt mascara.

Ha en fantastisk dag alla ♥


Kommentarer
Postat av: sanna

hej, jag behöver din mailadress om ja ska kunna kontakta dig där ang kavajen. mvh sanna

2011-01-01 @ 18:03:27
URL: http://sannajkpg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0