I will survive!

Snön ligger vit på taken,
och fröken Larsson är vit om baken.

Helst av allt skulle jag bara vilja flyga iväg med min bleka bak och bli brun.
Men det lär nog inte hända på att bra tag, jag har ju vissa plikter att sköta på hemmaplan!

I sommar har jag storslagna planer på att lämna landet igen,
vilket även verkar vara genomförbart.
Två alternativ, två destinationer.
Frågan är bara vad man ska välja!

Fast i nuläget ska jag koncentrera mig på att överleva vintern och inte bli uppäten av alla isbjörnar som springer runt på gatorna.



Jag har börjat älska min puderrosa spetshistoria, som hängt och samlat damm i garderoben i några månader.

Imorgon tror jag den åker på när jag ska och jobba i skolan!
Ska ha en förskoleklass både torsdag och fredag.
Jag älskar att ha en klass ensam och styra upp allting själv.
Jag är taggad!

Imorgon ser jag fram emot att än en gång vakna upp av en mänsklig väckarklocka, en grym start på dagen vill jag lova.

Nu ska jag spana in Maria Wern, sen ska jag skutta ner i tvättstugan en sväng till.

Jag har åkt 4 flygplan och 3 bussar,
 allt för att du ska få en massa pussar!


Du får mig att må bra bubben!

Det finns hopp om er män stundtals, men jag kan säga att det inte finns många som imponerat på mig genom åren.
Jösses säger jag bara, hur tänker vissa av er?
Alldeles nyligen drev ett exemplar mig till vansinne, med all bullshit som bara flödade ur munnen på honom.






Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Jag hoppas att du väljer destination JOHANNA!!!! ;D <3

Ses snart honey!

2010-12-10 @ 00:06:57
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0