Det blir inte roligare än såhär!

Jag har insett att jag inte har mycket att berätta, jag gör i princip samma saker hela tiden.
Jobbar, tränar, städar, lagar mat, tvättar.
Kul tjej, hejhej!

Något som är värt att nämna är att jag, Ida och Josefine aka Skurt, hade så fruktansvärt kul i lördags så det inte blev några bilder.
Bra där brudar, bra där...
Var i alla fall så fruktansvärt kul att inta Satin igen, träffa all grym personal och käka julbord!

Förra veckan bakades det pepparkakor, för första gången bakade jag med köpt deg.
Jag säger bara en sak: en gång och aldrig mer!
Usch vad äckligt det är!


Kladdkakan som bakades i förrgår blev däremot den godaste ever!
..och även tonfisksåsen som mästerkocken snidade ihop!



Nog för att jag inte gillar tonfisk, men det här är min favoriträtt.
Och har i princip alltid varit!
Sen är det ju så enkelt så till och med jag fixar det, vilket uppskattas.
Bara att bryna lite lök, ha i äpple, krossade tomater, massa curry och svartpeppar.
Låta det koka en stund, och sen ha i tonfisk.
Awesome!

Det var allt från mästerkocken..eller nej.
Igår åt jag fiskpinnar för första gången på flera år.
Och fy fabian..och dra mig baklänges vad gott det var!
Kan meddela att det var min favoriträtt förut, alla kategorier.

Fiskpinnar, babymorötter och en härlig sås. Vilken vardagslyx :P

Jag har inte roligare liv än såhär, sorry guys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0