We call it ne.........

Nej nu får det räcka med sjukdom för fröken Larsson!
Jag är inte gjord för att gå hemma och göra ingenting, så är det bara.
2 bad att jag vaknade upp imorse och mådde ännu sämre än igår.

Igenklistrade ögon, en torr öken i munnen, rinnande näsa och ett huvud som vägde hundra kilo... i runda slängar.
Var ju inte utan att jag blev en aning rädd för min egen spegelbild, när jag såg all denna fräschet som uppenbarade sig.
Fantastiskt.



Har precis som planerat betat av några avsnitt av julkalendern, dock har det blivit desto fler avsnitt av Bert.
Det är en kille i min smak.
För att inte drabbas av liggsår och ännu mer synfel har jag även bakat negerbollar( ja, jag har alltid sagt negerbollar och tänker alltid säga negerbollar. Så är det bara)
Eftersom mina smaklökar ligger i strejk just nu kommer väl mina stackars bollar bara stå där i kylskåpet, det känns bra onödigt att smaska i sig världens kaloribomb när man ändå inte känner hur himmelskt det smakar.
Suck.Pust.Stön.



Dagens upptäckt måste vara hur makalöst bra jag ser när jag använder mina brillor.
Kände mig nästan som Jasmine när hon sitter där på den flygande mattan med snyggingen Aladdin och sjunger "en helt nyyyyy vääääärld, ifrån ett annat perspektiv".



Nu är det dags att ägna sig åt top model(som jag redan sett en gång). Dom ska fotograferas nakna på hästar. Interesting!
Men räkna med att jag återkommer och skriver massa kvalificerad dynga lite senare. Jag har trots allt inte så mycket annat för mig!

Kommentarer
Postat av: JP

Du är en sån klockren bloggare, helt seriöst.

Så himla roligt att läsa det du skriver!

2010-12-15 @ 15:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0